Hurja otus tuo Fuusio. Tänään kun harjasin niin meinasin taas ihan tosissaan että kampa irti mun turkista. Tuli oikein käteen jälki kun tikkasi niin kovasti, sen jälkeen sai kuonon ympärille leveästä nauhasta "kuonokopan" ja homma hoidettiin loppuun. Sen jälkee mulkoili minua pitkän aikaa, kunnes sitten pari nappulaa sai mielen taas paremmaksi ja sain jopa pusuja.

Kyllä siitä vielä hyvä koirakansalainen tulee, siitä ei ole epäilystäkään. Mielestäni lähinnä huvittavaa että tuollainen rääpäle kehtaa minulle (joka en anna koirille missään periksi) tulla rähjäämään ja komentamaan mitä saan tehdä ja mitä en. Täytyy hoitaa nämä tilanteet vaan pois nyt kun noista puremisista ei ole minulle suurempaa haittaa, kyllä se vielä joskus uskoo ettei minua voi komentaa.

Kampauksen jälkeen Fuusio pääsi ensimmäistä kertaa täällä shampoo pesulle, voi mikä pieni marsu turkin alla oli. En ole niin säälittävää näkyä hetkeen nähnytkään, ja pieni vikinä teki muksusta vielä säälittävämmän. On se kurjaa, kun saman päivän aikana harjataan ja pestään...

Huomenna jos töiden jälkeen jaksan pitäisi taas trimmailla, turkki rehottaa joka suuntaan ja pää muistuttaa lähinnä sämpylää. Myös Fami pääsee osalliseksi suihkuttelun iloista, ja tassukarvat saavat huutia.